Respostas

A melhor resposta!
2014-03-19T22:09:54-03:00
Http://www.speakenglish.co.uk/?lang=pt
de uma olhada neste site...

1 5 1
2014-03-19T22:12:51-03:00
England - British
Denmark - Danish
Estonia - Estonian
Finland - Finnish
Iceland - Icelandic
Ireland - Irish
Latvia - Latvian
Lithuania - Lithuanian
Norway - Norwegian
Scotland - British
Sweden - Swedish
Wales - Welsh
France - French
Belgium - Belgian
Austria - Austrian
Italy - italian
Portugal - Portuguese
Spain - spanish
Poland - Polish
Russia - russian
Mexico - mexican
Canada - canadian
United states - american