Respostas

2014-05-26T18:59:09-03:00
1: One 2: Two 3: Three 4: Four 5: Five 6: Six 7: Seven 8: Eight 9: Nine 10: Ten 11: Eleven 12: Twelve 13: Thirteen 14: Fourteen15: Fifteen 16: Sixteen 17: Seventeen 18: Eighteen 19: Nineteen 20: Twenty 21: Twenty-One 22: Twenty-Two 23: Twenty-Three 24: Twenty-Four 25: Twenty-Five 26: Twenty-Six 27: Twenty-Seven 28: Twenty-Eight 29: Twenty-Nine 30: Thirty 31: Thirty-One 32: Thirty-Two 33: Thirty-Three 34: Thirty-Four 35: Thirty-Five 36: Thirty-Six 37: Thirty-Seven 38: Thirty-Eight 39: Thirty-Nine 40: Forty 41: Forty-One42: Forty-Two 43: Forty-Three44: Forty-Four 45: Forty-Five 46: Forty-Six 47: Forty-Seven 48: Forty-Eight 49: Forty Nine 50: Fifty
A melhor resposta!
2014-05-26T21:22:39-03:00
1: One 
2: Two
3: Three
4: Four
5: Five
6: Six
7: Seven
8: Eight
9: Nine
10: Ten
11: Eleven
12: Twelve
13: Thirteen
14: Fourteen
15: Fifteen
16: Sixteen
17: Seventeen
18: Eighteen
19: Nineteen
20: Twenty
21: Twenty-one
22: Twenty-two
23: Twenty-three
24: Twenty-four
25: Twenty-five
26: Twenty-six
27: Twenty-seven
28: Twenty-eight
29: Twenty-nine
30: Thirteen
31: Thirteen-one
32: Thirteen-two
33: Thirteen-three
34: Thirteen-four
35: Thirteen-five
36: Thirteen-six
37: Thirteen-seven
38: Thirteen-eight
39: Thirteen-nine
40: Fourteen
41: Fourteen-one
42: Fourteen-two
43: Fourteen-three
44: Fourteen-four
45: Fourteen-five
46: Fourteen-six
47: Fourteen-seven
48: Fourteen-eight
49: Fourteen-nine
50: Fifteen
1 5 1